niedziela, 29 maja 2011

Wlosy - w dwoch odslonach

Wlosy u kobiety to rzecz prawie wagi panstwowej :))
Marta chce miec takie dlugie, jak miala. niestety te... nie rosna jej zbyt szybko i w dodatku, jak kiedys byly proste jak druty i corcia je podkrecala sobie, to teraz ona chce miec proste, a one skrecaja sie w loczki i trzeba je traktowac prostownica.
I dogodz tu kobiecie !!!!
Mnie sie Marta podoba w krotkich, choc i w dlugich wygladala cudnie. Ale ja nie wiem, czy jestem obiektywna, bo jestem matka.
Dlatego przedstawiam tu Martusie w krotkich i dlugich wlosach. Moze ktos tu bezstronnie wyrazi opinie :)))

6 komentarzy:

  1. na tym zdjeicu nie widac moich dlugich wlosow :D wziela bys inne wszyscy by powiedzieli ze w dlugich ladniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepadly mi Martusiu na starym lapku wszystkie Twoje foteczki. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc Dziewczyny ! ja glosuje za krotkimi ,szczegolnie slicznie Marta wyglada na tym zdjeciu dolaczonym do wpisu "wycieczka",nie kazdej osobie ladnie jest w krotkich -a Marta moze je nosic smialo ma sliczna buzie i te piekne olbrzymie oczy !!!
    Trzymajcie sie zdrowo i z daleka od tych wszystkich okropnych bakteri :)
    Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta jesteś śliczną dziewczyną i w każdej fryzurce Ci ładnie :) W długich wyglądasz niezwykle dziewczęco a w krótkich zadziornie i kobieco...Tak więc nie jestem zdecydowana :P

    Najbardziej jednak podobają mi się Twoje oczy. Duże i piękne...Do tego niesamowity makijaż i przepadam :P To co mają powiedzieć chłopaki skoro ja się tak Tobą zachwycam? ;)/JOY

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj.... kreci sie tych chlopakow kolo Martusi coraz wiecej :) hihiihihi..:)

    OdpowiedzUsuń